Recenzie: Oricum te iubesc

Home $ Cinema $ Recenzie: Oricum te iubesc

by | Oct 13, 2012 | Cinema, Festivaluri

Aseară la cinema Florin Piersic a avut loc deschiderea a celei de-a IV-a ediție a festivalului Comedy Cluj. În fața unei săli pline, Sorin Dan, directorul festivalului, a dat startul săptămânii de comedie la Cluj.Pe scena de la Florin Piersic a mai urcat și primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc. Imediat după discursurile celor doi, publicul prezent a putut urmări în premieră în România, lung-metrajul Oricum te iubesc.

Cu Pierce Brosnan în rol principal, Oricum te iubesc e rețeta unei comedii-dramatice ușoare, cu replici interesante și glume din același registru. Filmul spune povesea Idei, o coafeză diagnosticată cu cancer aflată în perioada de recuperare de după tratament, care are parte doar de ghinioane în perioada premergătoare nunții fiicei sale. Prima dată își surprinde soțul înselând-o cu o femeie mai tânără, apoi loveste în parcarea aeroportului mașina tatălui mirelui, iar gafele continuă și în Italia unde copiii celor doi au ales să se căsătoarească.

Tonusul filmului este întreținut și de comicul de situație, când soțul Ildei apare la nunta fiicei sale la braț cu noua iubită, Kenneth(fiul lor) se abține cu greu să nu îi aplice o corecție. Phillip(tatăl mirelui) ajunge să fie lovit,deranjat și la început agasat de prezența tot mai stăruitoare a Idei(mama miresei), însă odată cu desfășurarea acțiunii, în inima lui are loc o schimbare, ușor, ușor se îndrăgostește de Ida.

Lucrurile se complică când Patrick(fiul lui Phillip) realizează că nu mai vrea să se căsătorească iar nunta se anulează, iar pe de altă parte soțul Idei se întoarce și îi cere iertare. Un final destul de previzibil și cu un happy ending înconjurat de lămâi, la propriu.

Pentru cei care vor să vadă acest film, trebuie precizat că lung-metrajul va mai rula joi, 18 octombrie de la ora 19 00 la cinema Florin Piersic și duminică, 21 octombrie de la ora 18 00 în aceeași locație.

Pagina oficiala de facebook a filmului.

Abonează-te la newsletter ❤️

Periodic primești, direct în inbox, cele mai recente știri și recomandări.