Cine preview: Chef și The fault in our stars

Home $ Cinema $ Cine preview: Chef și The fault in our stars

by | Jun 11, 2014 | Cinema

Chef și The fault in our stars – unul despre dragostea de a găti și unu despre dragostea adolescentină.

După TIFF revenim la filme comerciale iar pentru acest sfârșit de săptămână vă recomandăm o comedie romantică, un film ușurel numai bun pe vremea asta călduroasă. Chef, în regia lui Jon Favreau, creatorul primelor două filme Iron Man, spune povestea lui Cal Casper (același Jon Favreau), un bucătar profesionist care-și pierde postul de chef într-un celebru restaurant din New York. Vina nu-i aparține în totalitate lui, ci și a patronului care l-a obligat să gătească un meniu standardizat din care a gustat și cel mai important critic culinar din oraș. Pentru a nu renunța la pasiunea de a găti, Cal se vede nevoit să accepte o propunere ciudată venită din partea unui tip excentric interpretat de Robert Downey Jr. Acesta îi oferă un restaurant mobil, un tacco truck pe care Cal va trebui să-l reinventeze. Din distribuția filmului fac parte nume importante precum: Jon Favreau, Sofia Vergara, Robert Downey Jr. și Scarlett Johansson. Sperăm să vă placă această explozie culinară presărată cu umor și romance.

Site / Facebook / Trailer:

The Fault in our stars
În caz că nu aveți chef de o comedie cu bucătari, vă recomandăm ceva ce nu e tocmai pe gustul nostru. O poveste de dragoste cu adolescenți, un film care ne aduce aminte de A walk to remember și Sweet November. The Fault in Our Stars ne prezintă povestea de dragoste dintre doi adolescenți care se cunosc la ședințele unui grup de susținere pentru bolnavii de cancer. Cei doi se îndrăgostesc treptat și trăiesc viața din plin. Dragostea lor stă sub semnul incertitudinii pentru că boala poate oricând să revină. The fault în Our Stars are tot ce-i trebuie pentru a deveni un succes de box office. Are în distribuție actori tineri, are dramatism combinat cu romantism, toate elemente capabile să atragă un public larg. La final, noi vă sfătuim să mergeți să vedeți filmul care vi potrivește cel mai mult.
Inainte, consultati programul cinematografelor din Cluj.

Site / Facebook / Trailer:

Articol scris de Marian Iuga, FilmSinopsis